Organisatie

Zoals bij iedere vereniging, en dus ook bij ons, zijn er veel werkzaamheden die bijna dagelijks terugkeren waarbij gedacht kan worden aan bijv. de leden administratie en boekhouding. Echter ook zaken als beleidsbepaling, wedstrijd- en competitie administratie, begeleiding van teams tijdens de wedstrijden en trainingen en niet te vergeten het organiseren van kampen, toernooien en acties kost de nodige tijd. Om dit alles in goede banen te leiden zijn er binnen onze vereniging naast het dagelijks bestuur een aantal commissies actief die deze taken voor hun rekening nemen. Contactinformatie betreffende de bestuursleden / commissie verantwoordelijken kunt u hieronder vinden.

Dagelijks bestuurVoorzitterVacant
PenningmeesterMarlou Heijne
( Saskia Horstmann )
Klik hier
WedstrijdsecretariaatDenny Koops
Marina Lamers
Suzanne Faassen
Klik hier
Technische zakenMarijke van der KolkKlik hier
SecretariaatFemke AardenKlik hier
CommissiesSponsoringBianca Koops
Ageeth Kuiper
Letty Prinsen
Jolanda Kuipers
Klik hier
ActiviteitenAbby Peters
Esther Veuger
Klik hier
Materiaal / KledingLuuk PrinsKlik hier