Organisatie

Zoals bij iedere vereniging, en dus ook bij ons, zijn er veel werkzaamheden die bijna dagelijks terugkeren waarbij gedacht kan worden aan bijv. de leden administratie en boekhouding. Echter ook zaken als beleidsbepaling, wedstrijd- en competitie administratie, begeleiding van teams tijdens de wedstrijden en trainingen en niet te vergeten het organiseren van kampen, toernooien en acties kost de nodige tijd. Om dit alles in goede banen te leiden zijn er binnen onze vereniging naast het dagelijks bestuur een aantal commissies actief die deze taken voor hun rekening nemen. Contactinformatie betreffende de bestuursleden / commissie verantwoordelijken kunt u hieronder vinden.

Dagelijks bestuurVoorzitterRik Nijenbanning
PenningmeesterSaskia Horstmann Klik hier
WedstrijdsecretariaatMarina Lamers
Suzanne Robben
Klik hier
Technische commissieEsther Veuger
Iris de Groote
Klik hier
SecretariaatFemke LathouwersKlik hier
Algemeen lidMarijke van der Kolk
Claudia Kloppenburg
Harry Schreur
CommissiesSponsorcommissieBianca Koops
Ageeth Kuiper
Letty Prinsen
Jolanda Kuipers
Klik hier
ActiviteitencommissieAbby Peters
Esther Veuger
Klik hier
MateriaalcommissieLuuk PrinsKlik hier